LANO | Paturi pentru copii, paturi suprapuse, paturi suprapuse joase

Termeni și condiții

REGULAMENT

AL MAGAZINULUI ONLINE WWW.LANOMEBLE.PL

INTRĂ ÎN VIGOARE DE LA 1 AUGUST 2022

 

  1. Informații preliminare

 

1.1. Acești Termeni și condiții comerciale ai societății Cezary Siwik, who transacts business as „LANO MEBLE” Siwik Cezary, NIP (cod fiscal): 6190013551, REGON (număr în Registrul Comerțului): 100363308, având sediul în woj. ŁÓDZKIE, pow. wieruszowski, gm. Sokolniki, miejsc. Tyble, nr 43C, 98-420, denumită în continuare („Vânzătorul”) prevăd drepturile și obligațiile reciproce ale părților în legătură cu sau în temeiul unui contract de vânzare („Contractul de Vânzare”) încheiat de către și între Vânzător și o persoană fizică sau juridică („Cumpărătorul”) prin intermediul magazinului on-line al Vânzătorului. Magazinul on-line este operat de Vânzător la https://lanomobila.ro printr-o platformă web („Platforma Magazinului”).

1.2. De asemenea, termenii și condițiile comerciale reglementează drepturile și obligațiile Părților în cursul utilizării paginii de internet a Vânzătorului https://lanomobila.ro. („Website”) și alte raporturi juridice conexe. Cu excepția prevederilor exprese contrare, acești termeni și condiții comerciale se aplică și în cazurile în care o persoană care intenționează să cumpere produse de la Vânzător acționează în scopul activităților sale profesionale (ca profesionist) atunci când comandă produsele.

1.3. Derogări de la acești termeni și condiții comerciale se pot agrea prin intermediul Contractului de Vânzare. Orice înțelegeri derogatorii incluse în Contractul de Vânzare vor prevala asupra acestor termeni și condiții comerciale.

1.4. Dispozițiile acestor termeni și condiții comerciale fac parte integrantă din Contractul de Vânzare. Contractul de Vânzare și termenii și condițiile comerciale sunt redactate în limba română. Contractul de Vânzare poate fi încheiat în limba română.

1.5. Vânzătorul poate modifica sau completa conținutul termenilor și condițiilor comerciale. Această dispoziție nu va aduce atingere drepturilor și obligațiilor născute pe durata aplicării versiunii anterioare a termenilor și condițiilor comerciale.

 

  1. Contul de utilizator

2.1. Prin înregistrarea Cumpărătorului pe Website, Cumpărătorul este informat cu privire la produse nou adăugate, prin intermediul unor mesaje e-mail periodice a căror primire poate fi anulată din Contul de Utilizator sau urmând link-ul relevant inclus în fiecare mesaj e-mail. Vânzătorului nu îi revine nicio obligație de a expedia aceste mesaje e-mail către toți Cumpărătorii.

2.2. La înregistrarea pe Website și la plasarea unei comenzi de produse, Cumpărătorul are obligația de a furniza toate detaliile corect și adecvat. Cumpărătorul este obligat să actualizeze orice detalii incluse în Contul de Utilizator la modificarea acestora în orice mod. Detaliile indicate de Cumpărător în Contul de Utilizator și la plasarea unei comenzi de produse sunt prezumate corecte de către Vânzător.

2.3. Accesul la Contul de Utilizator este asigurat pe baza unui nume de utilizator și a unei parole. Cumpărătorul are obligația de a păstra confidențialitatea oricărei informații necesare pentru accesarea Contului său de Utilizator și ia act de faptul că Vânzătorul nu răspunde pentru nicio încălcare a acestei obligații de către Cumpărător.

2.4. Vânzătorul poate anula Contul de Utilizator, în special în cazul în care Cumpărătorul nu și-a utilizat Contul de Utilizator pentru o perioadă mai mare de timp sau în urma încălcării de către Cumpărător a obligațiilor ce îi revin conform Contractului de Vânzare (inclusiv termenilor și condițiilor comerciale).

2.5. Cumpărătorul ia act de faptul că Contul de Utilizator poate să nu fie accesibil permanent, mai ales în cazul mentenanței necesare a echipamentului hardware și software al Vânzătorului sau al oricărei mentenanțe necesare a echipamentului hardware și software al unui terț.

 

  1. Încheierea Contractului de Vânzare

3.1. Cumpărătorul poate plasa o comandă pentru produsele disponibile astfel:

a) online prin intermediul site-ului Magazinului;

b) prin e-mail la biuro@lanomeble.pl;

c) prin telefon la 602453441, 515903902, 627945208.

3.2. Pentru ca o Comandă să fie onorată, Cumpărătorul trebuie să completeze corespunzător Formularul de comandă disponibil pe Platforma Magazinului, inclusiv toate câmpurile obligatorii marcate cu *, și să furnizeze detaliile solicitate.

3.3. Platforma Magazinului conține o listă de produse oferite de Vânzător spre vânzare, inclusiv prețul fiecărui produs. Prețurile produselor din ofertă sunt menționate cu taxa pe valoarea adăugată și orice alte costuri asociate. Oferta de vânzare a produselor și prețurile acestora rămân valabile pe durata publicării lor pe Platforma Magazinului și până la finalizarea unei campanii limitate în timp, cu condiția ca produsul să fie inclus în campanie. Această dispoziție nu aduce atingere opțiunii Vânzătorului de a încheia Contractul de Vânzare în condiții agreate în mod specific. Orice și toate ofertele de vânzare a produselor de pe Platforma Magazinului nu sunt obligatorii și Vânzătorul nu este obligat să încheie Contractul de Vânzare cu privire la respectivele produse.

3.4. Platforma Magazinului conține de asemenea informații privind costurile cu ambalarea și livrarea produselor. Informațiile privind costurile cu ambalarea și livrarea produselor menționate în Platforma Magazinului se aplică doar dacă produsele sunt livrate pe teritoriul României.

3.5. În vederea comandării produselor, Cumpărătorul completează un formular de comandă pe Platforma Magazinului.

3.6. Înainte de a trimite Comanda de Achiziție către Vânzător, Cumpărătorul poate verifica și modifica detaliile pe care le-a inclus în Comanda, inclusiv cu privire la posibilitatea Cumpărătorului de a identifica și corecta orice erori ce apar la inserarea detaliilor în Comanda.

3.7. După plasarea Comenzii, Vânzătorul va trimite în termen de maxim două zile lucrătoare, o confirmare de primire prin e-mail Cumpărătorului la adresa furnizată de Cumpărător. Confirmarea prin e-mail va conține un rezumat al tuturor detaliilor esențiale ale Comenzii, inclusiv confirmarea Vânzătorului de primire a acesteia.

3.8. Cumpărătorul poate modifica sau anula Comanda înainte ca Vânzătorul să confirme că aceasta a fost acceptată.

3.9. În cazul în care Comanda nu poate fi confirmată din vina Cumpărătorului, în special dacă Cumpărătorul furnizează date de contact incorecte, Vânzătorul va anula Comanda în termen de 3 zile lucrătoare de la plasarea acesteia.

3.10. La această confirmare, se va considera că Cumpărătorul și Vânzătorul au încheiat un contract de vânzare.

3.11. Relația contractuală dintre vânzător și Cumpărător se stabilește la data comunicării dovezii de acceptare expediată de Vânzător prin e-mail către Adresa E-mail a Cumpărătorului.

3.12. Cumpărătorul ia act de faptul că Vânzătorul nu este obligat să încheie Contractul de Vânzare, în special cu persoane care și-au încălcat în mod semnificativ obligațiile față de Vânzător.

3.13. Cumpărătorul consimte la utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță pentru încheierea Contractului de Vânzare. Costurile Cumpărătorului pentru utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în vederea încheierii Contractului de Vânzare (costurile cu accesul la Internet, costurile cu convorbirile telefonice) vor fi suportate de Cumpărător.

 

  1. Prețul produselor și termenii și condițiile de plată

4.1. Prețul produselor și orice costuri cu livrarea produselor conform Contractului de Vânzare pot fi achitate de Cumpărător Vânzătorului în orice modalitate disponibilă în formularul de comandă, cu excepția cazului în care Vânzătorul a pus la dispoziție alte metode de plată.

4.2. Împreună cu prețul de achiziție, Cumpărătorul este obligat să achite Vânzătorului costurile cu ambalarea și livrarea produselor în cantitățile agreate. Cu excepția prevederilor exprese contrare, costurile cu livrarea produselor vor fi incluse în prețul de achiziție.

4.3. În cazul unei livrări cu ramburs, prețul de achiziție trebuie achitat la primirea produselor.

4.4. În cazul unei plăți altfel decât cu numerar, Cumpărătorul are obligația de a achita prețul de achiziție al produselor și să specifice moneda de plată. În cazul unei astfel de plăți, obligația Cumpărătorului de a achita prețul de achiziție se consideră îndeplinită de îndată ce suma aferentă este creditată în contul Vânzătorului.

4.5. În cazul în care Cumpărătorul nu confirmă Comanda în mod suplimentar (conform clauzei 3.5), Vânzătorul are dreptul să solicite achitarea integrală a prețului de achiziție anterior expedierii produselor către Cumpărător.

4.6. Reducerile din prețul produselor, oferite de Vânzător Cumpărătorului, nu se cumulează.

4.7. În cazul în care este obișnuit în contactele de afaceri sau dacă se prevede de regulile general obligatorii, Vânzătorul va emite un document fiscal – factură către Cumpărător cu privire la plățile efectuate în baza Contractului de Vânzare. Documentul fiscal – factura va fi emis de Vânzător Cumpărătorului ulterior livrării produselor către Cumpărător și o va expedia via e-mail către Adresa E-mail a Cumpărătorului.

4.8. Conform legii privind înregistrarea vânzărilor, Vânzătorul are obligația de a emite o chitanță către Cumpărător. În același timp, Vânzătorul are obligația să înregistreze on-line, la organul fiscal, orice vânzări acceptate; în cazul unei defecțiuni tehnice, în cel mult 48 de ore.

 

  1. Retragerea din Contractul de Vânzare

5.1. Cumpătorul se poate retrage dintr-un contract la distanță în termen de 60 zile de la data primirii comenzii fără a preciza motivul.

5.2. Termenul de retragere din contract va curge de la data la care Comanda este eliberată Cumpărătorului sau unei părți terțe desemnate de Cumpărător, iar în cazul unui contract pentru mai multe produse care sunt livrate separat, în loturi sau în părți - din momentul în care Cumpărătorul (sau o parte terță desemnată de Cumpărător) intră în posesia Produsului, lotului sau părții finale.

5.3. Cumpărătorul își va păstra dreptul de a se retrage din contract dacă trimite notificarea de retragere până la expirarea termenului de mai sus. Notificarea de retragere poate fi trimisă Vânzătorului:

a) prin poștă la adresa: Tyble 43, 98-420 Sokolniki;

b) prin e-mail la adresa: reklamacje@lanomeble.pl.

5.4. În cazul retragerii din contract, astfel cum se specifică mai sus, în termen de 14 zile de la primirea notificării de retragere a Cumpărătorului, Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului toate sumele plătite de Cumpărător, inclusiv costurile de livrare (sub rezerva dispozițiilor clauzelor 5.5 și 5.6 din prezenta secțiune).

5.5. În cazul în care cumpărătorul a ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare oferită de vânzător, vânzătorul nu va fi obligat să ramburseze cumpărătorului costurile suplimentare de livrare.

5.6. Cu excepția cazului în care Vânzătorul s-a oferit să ridice Produsul de la Cumpărător, Cumpărătorul trebuie să returneze prompt Produsul Vânzătorului, în cel mult 14 zile de la data retragerii din contract, sau să îl predea persoanei autorizate de Vânzător să ridice Produsul. Pentru ca returnarea să fie considerată efectuată la timp, este suficientă expedierea Produsului înainte de expirarea termenului de mai sus. Produsul returnat trebuie să fie ambalat corespunzător și etichetat „RETUR” într-un loc vizibil.

5.7. În cazul în care Vânzătorul nu s-a oferit să ridice Produsul de la Cumpărător, Vânzătorul poate suspenda rambursarea sumelor plătite de Cumpărător până în momentul în care primește înapoi Produsul sau până în momentul în care Cumpărătorul furnizează dovada expedierii acestuia, luându-se în considerare prima situație.

5.8. Orice costuri directe de returnare a produsului vor fi suportate de cumpărător, iar valoarea acestora va depinde de mărimea produsului returnat.

5.9. Rambursarea către Cumpărător se va face folosind aceeași metodă de plată pe care a folosit-o Cumpărătorul, cu excepția cazului în care Cumpărătorul este de acord în mod expres cu o metodă de rambursare diferită, care nu va implica niciun cost pentru Cumpărător.

5.10. Un Consumator nu va avea dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță fără a se limita la

a) contractele de prestări de servicii în care Vânzătorul a prestat integral serviciul cu consimțământul expres al Cumpărătorului, care a fost informat înainte de începerea prestării serviciului că nu se va putea retrage ulterior din contract;

b) contracte pentru articole neprefabricate, realizate la comandă în conformitate cu specificațiile consumatorului sau pentru a satisface nevoile specifice ale acestuia

c) contracte pentru articole care, datorită naturii lor, la livrare devin o parte fixă a altor articole.

5.11. Cumpărătorul va fi răspunzător numai pentru reducerea valorii Produselor care rezultă din utilizarea acestora în orice mod care nu a fost necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor sau performanței acestora.

5.12. Următoarele produse nu pot fi returnate:

- produse prefabricate, adică produse realizate la comandă pentru Cumpărător (de exemplu, paturi continentale, saltele cu dimensiuni personalizate.

 

  1. Transportul și livrarea produselor

6.1. Metoda de livrare a produselor este stabilită de Vânzător, cu excepția cazului în care se prevede altfel în Contractul de Vânzare. În cazul în care metoda de transport este agreată în urma solicitării Cumpărătorului, Cumpărătorul va suporta riscul și orice costuri suplimentare legate de respectiva metodă de transport.

6.2. În cazul în care Vânzătorul este obligat să livreze produsele într-o locație precizată de Cumpărător în Comanda conform Contractului de Vânzare, Cumpărătorul are obligația de a primi produsele la livrare. Dacă Cumpărătorul nu recepționează produsele la livrare, Vânzătorul are dreptul de a se retrage din Contractul de Vânzare.

6.3. În cazul în care, din motive ce țin de Cumpărător, produsele trebuie livrate succesiv sau în altă modalitate decât cea prevăzută în Comanda, Cumpărătorul are obligația de a achita costurile generate de livrarea succesivă a produselor sau de modalitatea diferită de livrare.

6.4. La primirea produselor de la transportator, Cumpărătorul are obligația de a verifica dacă ambalajul produselor a fost desfăcut și să informeze transportatorul imediat cu privire la eventualele vicii descoperite. Dacă se observă orice fel de desfacere a ambalajului care ar indica un acces neautorizat în colet, Cumpărătorul nu are obligația de a primi coletul de la transportator. Prin semnarea dovezii de livrare, Cumpărătorul confirmă că ambalajul coletului conținând produsele nu a fost desfăcut.

6.5. Orice alte drepturi și obligații ale Părților pe timpul transportului produselor pot fi prevăzute de termeni și condiții speciale de livrare ale Vânzătorului, eventual emise de acesta.

 

  1. Drepturi în cazul unor produse cu defecte

7.1. Drepturile și obligațiile Părților cu privire la răspunderea Vânzătorului pentru buna funcționare a produselor sunt guvernate de regulile obligatorii general aplicabile. În cazul vânzării către un Cumpărător care acționează în calitate de consumator, se aplică cu prioritate prevederile legale imperative române cu privire la drepturile consumatorilor.

7.2. În cazul în care un produs vândut este defect, Cumpărătorul poate înainta o reclamație Vânzătorului. Reclamațiile nu pot fi înaintate cu privire la defectele cauzate de utilizarea necorespunzătoare a Produsului de către Cumpărător. Reclamațiile pot fi depuse:

a) în persoană la sediul Vânzătorului: Tyble 43, 98-420 Sokolniki;

b) prin poștă la adresa: Tyble 43, 98-420 Sokolniki;

c) prin e-mail la adresa: reklamacje@lano.pl

7.3. O reclamație trebuie să specifice detaliile Cumpărătorului (nume, prenume, date de contact), Produsul pentru care se face reclamația și data primirii acesteia și să ofere o prezentare generală a motivelor reclamației. În cazul în care informațiile furnizate în reclamație sunt insuficiente sau lipsesc anumite informații, înainte de investigarea reclamației, Vânzătorul va solicita Cumpărătorului să furnizeze informațiile care lipsesc. Este recomandat să se atașeze o copie a chitanței sau facturii relevante la reclamație pentru a facilita procesul de soluționare.

7.4. Reclamațiile vor fi soluționate în termen de 14 zile de la primirea lor corespunzătoare de către vânzător. Un răspuns va fi trimis prin poștă la adresa furnizată de Cumpărător sau, dacă Cumpărătorul a furnizat o adresă de e-mail ca adresă poștală, răspunsul va fi trimis prin e-mail.meble.pl.

7.5. Vânzătorul răspunde față de Cumpărător pentru conformitatea bunului vândut cu Contractul de Vânzare, în special cu obligația ca produsul să nu aibă vicii. Conformitatea cu Contractul de Vânzare va fi interpretată în sensul că bunul vândut are calitatea și poate fi utilizat potrivit contractului, descrise de Vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia sau așteptate în baza publicității efectuate de către aceștia sau calitatea și caracteristicile de utilizare obișnuite pentru un bun de acest tip, care corespunde cerințelor legale, în cantitatea, nivelul sau greutatea adecvate și corespunzător utilizării indicate de Vânzător sau pentru care bunul este utilizat în mod obișnuit.

7.6. Prevederile clauzei 7.5 din termenii și condițiile comerciale nu se aplică produselor vândute la preț redus din cauza unui defect pentru care a fost aplicată reducerea de preț, a uzurii produselor cauzate de utilizarea normală a acestora, în cazul produselor second hand, a unui defect corespunzător nivelului de utilizare sau uzură pe care produsele îl aveau la primirea acestora de către Cumpărător sau dacă decurge din natura produselor.

 

  1. Garanția calității

8.1. Garanția calității in plus față de drepturile Cumpărătorului privind lipsa conformității, Vânzătorul oferă, de asemenea, o garanție a calității pentru toate bunurile, pe baza căreia Vânzătorul se angajează că bunurile vor fi adecvate pentru utilizare în scopul obișnuit pentru o anumită perioadă de timp sau că își vor păstra proprietățile obișnuite.

Perioada de garanție pentru cumpărătorul-consumator este de 2 ani, cu excepția cazului în care este prevăzută o perioadă de garanție mai lungă în certificatul de garanție sau dacă nu se prevede altfel pentru bunuri individuale (de exemplu, pe ambalaj). Pentru un Cumpărător care acționează în cursul activității sale profesionale sau al altor activități comerciale la încheierea și executarea contractului, perioada de garanție este, de asemenea, de 2 ani.

8.2. Garanția de calitate nu se va aplica produselor vândute la preț redus din cauza unui defect în considerarea căruia a fost stabilit prețul redus.

8.3. Garanția nu va acoperi:

a) defecte, daune mecanice sau articole lipsă care ar fi trebuit să fie identificate la momentul livrării;

b) daune cauzate de utilizarea, instalarea sau transportul impropriu efectuat de Cumpărător;

c) daune cauzate de întreținerea necorespunzătoare a mobilierului (umiditate, temperatură, componente deteriorate);

d) daune cauzate de modificarea sau repararea mobilierului efectuate de către Cumpărător sau la solicitarea acestuia;

e) decolorarea lemnului de pin cauzată de oxidare și expunerea la lumina soarelui; mobilierul alb poate deveni decolorat din cauza structurii naturale a lemnului de pin (modificarea culorii, noduri, striuri). Lemnul este un material natural, iar structura, textura și culoarea sa pot varia în funcție de creștere, locație și climă. În plus, suprafața sa poate schimba culoarea în timp ca rezultat al expunerii la lumină și temperaturi ridicate. Toate tipurile de lemn suferă acest proces natural de îmbătrânire într-o măsură variabilă. Lemnul nu rezistă la expunerea la lumină;

f) efectele expunerii la lumina soarelui, inclusiv lumina naturală moale de interior, care este principalul motiv pentru decolorare. Gradul de decolorare va depinde nu doar de timp, ci și de locația mobilierului;

g) defecte cauzate de depozitarea improprie a Produsului, adică temperaturi necorespunzătoare, nivel de umiditate inadecvat sau utilizarea de produse de îngrijire neadecvate;

h) Produs vândut la un preț redus din cauza unui defect de care Cumpărătorul era conștient la momentul achiziției;

i) diferențe în aspectul mobilierului rezultate din setările computerului;

j) diferențe de culoare, noduri și structură a fibrei;

k) „defecte naturale” și noduri în lemn care au fost conservate intenționat în procesul de producție pentru a spori autenticitatea și frumusețea naturală a lemnului;

l) diferențe de până la 2 cm în dimensiunea saltelei rezultate din proprietățile materialului utilizat;

m) părți care nu sunt vizibile, de exemplu, cadrul patului, fundul sertarului, plăci care susțin cadrul etc., atunci când vopseaua este diferită de cea de pe restul părților patului;

n) fisuri cauzate de fixarea șuruburilor într-un mod dinamic sau aproape de marginile mobilierului;

o) decolorarea bluestain a elementelor din lemn – aceasta rezultă din decolorarea naturală a lemnului provenit din copaci tăiați în pădure și depozitați sub formă de busteni. Bluestain nu este nociv pentru sănătatea umană, nici în timpul utilizării, nici în timpul prelucrării. Decolorarea nu afectează durabilitatea articolelor.

 

  1. Alte drepturi și obligații ale Părților

9.1. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra produselor prin achitarea integrală a prețului acestora.

9.2. Cumpărătorul ia act că software-ul și alte componente ale Platformei Online (inclusiv fotografiile produselor oferite) sunt protejate de drepturi de autor. Cumpărătorul se obligă să nu întreprindă nicio activitate care ar putea permite Cumpărătorului sau unor terți să interfereze cu sau să utilizeze într-un mod nepermis software-ul sau alte componente ale Platformei Online.

9.3. Cumpărătorul nu are dreptul ca, la utilizarea Platformei, să utilizeze mecanisme, programe software sau alte proceduri care ar putea afecta negativ funcționarea Platformei Magazinului. Platforma Magazinului poate fi utilizată numai într-o manieră care nu afectează drepturilor altor clienți ai Vânzătorului și care este în conformitate cu destinația acesteia.

9.4. Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul în București, sector 1, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, website: https://anpc.ro/, are competența soluționării extrajudiciare a reclamațiilor consumatorilor.

9.5. Vânzătorul nu este supus niciunui cod de conduită.

9.6. Cumpărătorul ia act de faptul că Vânzătorul nu răspunde pentru nicio eroare datorată intervenției unui terț asupra Website-ului sau cauzată de utilizarea Website-ului contrar instrucțiunilor sale.

9.7. Cumpărătorul își asumă riscul schimbării împrejurărilor.

 

  1. Protecția datelor cu caracter personal și comunicări comerciale

10.1.Protecția datelor cu caracter personal ale Cumpărătorului sau ale oricărui alt utilizator al Website-ului, inclusiv condițiile de trimitere a comunicărilor cu conținut comercial, sunt guvernate de regulile privind procesarea datelor cu caracter personal, a căror versiune integrală actuală în Politica de confidențialitate.

 

  1. Utilizarea cookies

11.1.Website-ul utilizează cookies. Regulile privind utilizarea acestora și modalitatea în care utilizarea lor poate fi refuzată sunt disponibile în Politica de cookies.

 

  1. Comunicări

12.1.Cu excepția cazului în care se agreează contrariul, orice corespondență privind Contractul de Vânzare trebuie transmisă celeilalte Părți în scris, prin poștă electronică (e-mail), în persoană sau prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire utilizând furnizorul de servicii poștale (ce va fi ales de expeditor). Comunicarea către Cumpărător se va efectua la adresa de e-mail menționată în Contul său de Utilizator.

 

  1. Recenzii în magazinul online

13.1. Clientul magazinului online are posibilitatea de a lăsa o recenzie în mod voluntar și gratuit, referitoare la achizițiile efectuate în magazinul online. Obiectul recenziei poate include evaluarea, o fotografie sau o descriere a produsului achiziționat din magazinul online.

13.2. Vânzătorul, după finalizarea achizițiilor în magazinul online, transmite datele necesare pentru crearea unei invitații prin email către compania care gestionează procesul de colectare a opiniilor. Expedierea chestionarelor și procesul de colectare a recenziilor prin formulare este gestionat în întregime de compania TrustMate SA, cu sediul în Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław. TrustMate SA trimite Clientului un email cu solicitarea de a lăsa o recenzie, incluzând un link către un formular online care permite completarea recenziei – formularul online permite răspunsuri la întrebările Vânzătorului legate de achiziții, evaluarea acestora, adăugarea unei descrieri proprii privind recenzia și fotografii ale produsului achiziționat. În cazul în care recenzia nu este oferită după primirea primei invitații, TrustMate poate reexpedia invitația.

13.3. Recenzia poate fi lăsată doar de către un Client care a efectuat achiziții în magazinul online al Vânzătorului.

13.4. Recenziile lăsate de Client sunt publicate de Vânzător în magazinul online și pe profilul TrustMate.io.

13.5. Recenzia nu poate fi utilizată de Client pentru acțiuni ilegale, în special pentru acțiuni care constituie concurență neloială față de Vânzător sau acțiuni care încalcă drepturile personale, drepturile de proprietate intelectuală sau alte drepturi ale Vânzătorului ori ale terților.

13.6. Recenzia poate fi lăsată doar pentru produsele achiziționate efectiv din magazinul online al Vânzătorului. Este interzisă încheierea unor contracte de vânzare fictive/simulate în scopul oferirii unei recenzii. Autorul recenziei nu poate fi Vânzătorul însuși sau angajații acestuia, indiferent de baza angajării.

13.7. Recenzia lăsată poate fi ștearsă în orice moment de către autorul acesteia.

 

    1. Prevederi finale

14.1. În cazul în care un raport juridic legat de utilizarea Website-ului sau generat de Contractul de Vânzare conține un element de extraneitate, Părțile convin că respectivul raport va fi guvernat de legile din Polonia. Această prevedere nu va aduce atingere drepturile consumatorilor prevăzute de reglementări general obligatorii. Orice neînțelegeri pot fi, de asemenea, soluționate în afara instanței de judecată. În acest caz, Cumpărătorul poate recurge la o entitate specializată în soluționarea extrajudiciară a litigiilor sau să soluționeze disputa on-line printr-o platformă specializată disponibilă la https://webgate.ec.europa.eu/odr/. Vânzătorul recomandă Cumpărătorului ca, înainte de a recurge la soluționarea extrajudiciară a disputelor, să utilizeze detaliile de contact ale Vânzătorului pentru a soluționa situația.

14.2. Vânzătorul are dreptul să vândă produsele în baza unei autorizații de comerț și activitățile Vânzătorului nu fac obiectul altor proceduri de autorizare. Oficiul de Autorizare a Comercianților competent desfășoară controale ale comercianților ca parte a atribuțiilor sale.

14.3. În cazul în care oricare prevedere a termenilor și condițiilor comerciale este sau devine nulă sau inaplicabilă, o prevedere al cărei conținut este pe cât de apropiat posibil celui al prevederii nule sau inaplicabile va lua locul prevederii nule/inaplicabile. Nulitatea sau inaplicabilitatea unei prevederi nu va afecta validitatea celorlalte prevederi. Orice modificări sau completări ale termenilor și condițiilor comerciale sau ale Contractului de Vânzare se vor efectua în scris.

Pentru detalii de contact suplimentare, vă rugăm să verificați https://lanomobila.ro.

Arată tot
Restrânge
sus
Magazinul este în modul de vizualizare
Vizualizați versiunea completă a site-ului
Sklep internetowy Shoper Premium