LANO | Paturi pentru copii, paturi suprapuse, paturi suprapuse joase

LANO se întoarce

ro-returnări-lano

 

60 zile pentru retur

Știm cât de importantă este decizia de a alege un pat pentru copilul tău, de aceea am extins perioada de retur la 60 de zile. Vrem să cunoști mai bine produsul nostru și să te bucuri de el pe deplin. Nu trebuie să-ți justifici decizia, dar vom aprecia orice feedback care ne va ajuta să ne îmbunătățim produsele și serviciile.
Află despre procesul nostru de retur și nu te îngrijora de formalități în cazul în care te răzgândești.

 

Returnează patul LANO în 5 pași simpli:

krok 1


1. Informează-ne prin email despre dorința de a returna produsul
Descarcă formularul de mai jos, completează-l și trimite-l la biuro@lanomeble.pl sau complaint@lanofurniture.com.

 

krok 2


2. Vom stabili o dată pentru ridicarea patului LANO
Te vom informa în ce zi putem veni pentru a ridica patul returnat. Cu 2 zile înainte de data stabilită, te vom contacta pentru a confirma data și ora ridicării.

 

krok 3


3. Pregătește produsul pentru transport
Împachetează patul LANO în același mod în care ți-a fost livrat. Asigură-te că este protejat corespunzător pentru transport, de preferință în ambalajul original LANO.

 

krok 4


4. Așteaptă data ridicării
În ziua stabilită, vom veni să ridicăm patul cu propriul nostru transport. Va fi responsabilitatea ta să cobori produsul împachetat la mașina de transport.

 

krok 5


5. Vei primi banii înapoi în contul bancar
Banii tăi vor fi returnați în contul bancar pe care l-ai specificat anterior în formularul de retur.

 

Întrebări frecvente și răspunsuri:

 

1. Cum pot informa LANO despre intenția mea de retur?
Poți informa despre intenția ta de a returna patul LANO printr-un email trimis la biuro@lanomeble.pl sau la complaint@lanofurniture.com

2. Cât de repede voi primi un răspuns la emailul meu privind returul?
Vom răspunde la emailul tău în maxim 2 zile de la primirea acestuia. În ceea ce privește transportul, maxim 2 săptămâni.

3. Ce informații trebuie să furnizez în momentul returului patului LANO?
Ca răspuns la emailul tău privind intenția de retur, îți vom trimite un formular de retur care conține toate datele necesare pentru completare. Informațiile utile pentru noi vor fi, printre altele: nr. comenzii, nume, prenume și adresă.

4. Cum ar trebui să pregătesc produsul pentru retur?
Produsul returnat trebuie ambalat și protejat pentru transport în ambalajul original LANO.

5. Cât de repede va veni LANO să preia returul meu?
Vom veni să preluăm produsul returnat în maxim 2 săptămâni de la primirea formularului de retur completat de tine.

6. Vor acoperi banii returnați de LANO 100% din costurile comenzii?
Sumele returnate nu vor acoperi costurile pentru transportul și montajul, deoarece aceste servicii au fost deja efectuate.

Arată tot
Restrânge
sus
Magazinul este în modul de vizualizare
Vizualizați versiunea completă a site-ului
Sklep internetowy Shoper Premium